Pagina's

zaterdag 22 december 2012

He he

Dat was zowat de zucht die ik slaakte, toen na veel gezoek en gezwoeg mijn eerste blogbericht behoorlijk verscheen.  Nu moet ik er maar best niet te veel tijd tussen laten, anders ben ik weer helemaal vergeten hoe het moet.  Oefening baart kunst, ah ja !
Dus ga ik rustig door met de voorstelling van onze kattenfamilie.
Zoals ik al vertelde, kwamen er eind mei 2 poezenmeisjes bij : Panter (de zwarte uiteraard) en Pruts. Baby'tjes, toen nog, maar nu al uitgegroeid tot 2 flinke madammekes.  En dat ze leven in de brouwerij brachten en brengen wordt gauw duidelijk met deze foto's :





Intussen zijn ze al heel wat gegroeid en halen ze kattenkwaad uit in en om de kerstboom.





















En hierbij dan ook een kennismaking met de naaimachine.  Want eigenlijk wordt dit geen kattenblog, maar een naaiblog.

De naaikriebels zijn al zo'n anderhalf jaar toegeslagen na jarenlange inactiviteit.  Maar dankzij heel wat blogs waar ontzettend veel inspiratie en uitleg te vinden is, vond ik weer mijn draai.  Ik maak er graag wat tijd voor vrij en als ik eenmaal op gang ben, kan dat wel eens tot in de vroege uurtjes zijn.  

Vandaag werd nog een cadeautje bezorgd aan een lieve schoonzus die heel bedreven is in kalligrafie.  Ze had graag een rol om haar kalligrafiepennen in op te bergen.  
Eerder maakte ik al eens een 'penselenrol' voor haar omdat ze ook nog aquarelt. 
Voor de foto van de kalligrafierol stak ik er wel enkele gewone eigen pennen in. 




 

Voor beide rollen gebruikte ik voor de binnenkant toile cirée. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten