Pagina's

donderdag 10 januari 2013

Welkom Launo

Op 13 november werd Launo geboren, het 2de kleinkind van een lieve vriendin.
Zijn geboortekaartje inspireerde me om een leuk zwemzakje (à la noodlehead) te maken.  En 2 girafjes (met een belletje in) mochten natuurlijk ook niet ontbreken.



Kort voor zijn geboorte verjaarde zijn oma.
Voor haar, maakte ik dit poezenkussentje en een sleutelhangertje.

Het patroon voor het poezenkussentje kreeg ik van een fantastische collega.  Ik veranderde het gezichtje een beetje, en liet de staart achterwege.





Toen werd dochter Annelies een beetje jaloers.  Graag had ze ook zo'n knuffelkat, maar graag met grijs en wit.

En zo ontstond deze leuke kat, maar nu wél met staart en zakje achteraan …



Die Noodlehead zwemzakjes kenden in het verleden al een groot succes.  Ik was dus niet aan mijn proefstuk toe.  Voilà, we duiken in de prehistorie met de dinosauriërs en we zetten ze eens op een rijtje :





Geen opmerkingen:

Een reactie posten