Pagina's

vrijdag 8 februari 2013

Stof voor poezenfanaten

Af en toe krijg ik eens 'het zot'.  Wanneer het was, weet ik niet meer, maar op een dag bemerkte ik een grappig stofje bij fabric.com.  Daar zag ik mij vroeg of laat wel iets mee doen en ik bestelde het.
Het lag natuurlijk een tijdje onaangeroerd, zoals dat nogal met wat stofjes het geval is.  Maar plots had ik een reden om er iets leuks mee te doen.  Het was met de kerstreceptie op school.  Wie wilde meedoen kreeg de opdracht een kleinigheid te kopen voor een collega.  Via mail werd ons bekend gemaakt voor wie het cadeautje bestemd zou zijn.  Mijn geheime bestemmeling werd de grootste kattenfanaat van het westelijk halfrond !  Super !  Dus ging ik aan de slag en maakte een ritstasje en een zonnebrilzakje.  



De 'ontvangster' was er heel blij mee.  En of ik nog wat stof over had voor een lunchtasje ?
Bah ja, zie.  Het heeft even geduurd en het lag een tijdje onafgewerkt op de werktafel.  Maar nu heb ik er de laatste hand aan gelegd en ik hoop dat ze er even blij mee is.


Voor de verjaardag van mijn opperbeste buurvrouw maakte ik een GSM-zakje.  Ik nam de maat en begon eraan, maar de twijfel sloeg toe.  Dat ding werd serieus klein toen ik het door het keergat draaide.  Ze heeft geen al te grote GSM maar dit was nu precies toch wel belachelijk klein.  En dus begon ik opnieuw.  Oef !  Het paste !



Toen ging ik op zoek naar een nieuwe bestemming voor het kleine zakje.  Ik dacht eerst aan mijn visitekaartjes, maar zelfs die geraakten er in de breedte niet in.  Plots viel mijn oog op mijn kleine stylootjes en die passen er als gegoten in.  Handig toch ?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten