Pagina's

zondag 14 april 2013

Wat ruist er …

door het struikgewas ?
Mag ik je voorstellen aan Sisse, de regenboogslang ?



Regen was er gelukkig niet bij vandaag !  Integendeel, eindelijk was er een zalig zonnetje en konden we genieten van kwetterende vogeltjes, stoeiende poezen, bloeiende madeliefjes, zoemende bijen en een zacht, deugddoend briesje …
Ik koppelde het nuttige aan het aangename, en werkte Sisse buiten af.  Daar kroop nog aardig wat tijd in, want om een meer dan 2 meter lange slang op te vullen, had ik maar liefst 6 opvulgaten opengelaten en die moesten nog dichtgenaaid worden.


Vorig jaar kreeg ik in een gordijnenzaak enkele overschotten van stalen.  Eentje ervan trok mijn extra aandacht omdat er heel veel kleurschakeringen in zaten.  Voorzichtig haalde ik al die lapjes van elkaar en stikte ze aaneen tot een slang.  En zo is Sisse geboren.
Hier en daar heb ik wel een beetje 'gezeurd'.  Om Sisse wat extra pit te geven heb ik er nog enkele flashy accenten aan toegevoegd.

Verder kon in naar hartenlust mijn siersteken op de naaimachine eens uitproberen …


Hij supportert mee met het sjoelen !   Juij !


En als het duister valt, hop naar bed.



Slaapwel Sisse !











2 opmerkingen:

  1. Wat een ongelooflijke dingen die jij maakt! Je volgt mijn blog en dit ontdek ik nu pas! Supermooie slang!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een mooie slang en zo'n schitterend weer, dat dat maar vlug terugkomt

      Verwijderen